Terima kasih kepada puan mashitah yang order choc untuk maknya sempena hari ibu..
Puan ita yang order red velvet dah lebih 3x...
Dan kafe anjung budi yang menjadi pelanggan tetap cistat..
alhamdulillah dengan rezeki yang tuhan bagi..itu je yang termampu.:)
Chocolates, Tarts and more...
Assalamualaikum dan Selamat Datang kepada semua ke BLOG ini. Produk yang dijual adalah 'handmade'coklat ,cheese tart dan lain-lain produk yang akan dikemaskini daripada semasa ke semasa. Selamat datang dan jika berminat bolehlah order. Sila baca syarat pembelian sebelum membuat pesanan/order.Produk kami sesuai untuk makan2, majlis keraian ,perkahwinan, hadiah kepada yang tersayang dan lain2.Selamat menjamu mata..~julz-choc,0125610612,julianamnoor@gmail.com~Penang,Malaysia
Monday, May 23, 2011
Friday, May 6, 2011
Promosi Hari Ibu dan Hari Guru May 2011
Kepada sesiapa yang nak order untuk sekian2 punya hari akan ada 5% off untuk each items..For May only ye..macih..:)
Will update more new products ...
Thank you for all the support..
Pending order RVC 1kg dr puan ita dengan chocolate custom made for Puan Mash..thanks
Will update more new products ...
Thank you for all the support..
Pending order RVC 1kg dr puan ita dengan chocolate custom made for Puan Mash..thanks
Subscribe to:
Posts (Atom)