Chocolates, Tarts and more...

Assalamualaikum dan Selamat Datang kepada semua ke BLOG ini. Produk yang dijual adalah 'handmade'coklat ,cheese tart dan lain-lain produk yang akan dikemaskini daripada semasa ke semasa. Selamat datang dan jika berminat bolehlah order. Sila baca syarat pembelian sebelum membuat pesanan/order.Produk kami sesuai untuk makan2, majlis keraian ,perkahwinan, hadiah kepada yang tersayang dan lain2.Selamat menjamu mata..~julz-choc,0125610612,julianamnoor@gmail.com~Penang,Malaysia







Wednesday, September 5, 2012

Dah lebih setahun

Order ada tapi tak sempat update tapi dah tak seaktif dulu sebab takde masa.Tapi still onkan order cheesetart dengan red velvet cake.Pelanggan tetap semua kawan2..apa2pun selamat hari raya semua :)

2 comments:

  1. same laaa.. tak terupdate blog psl Fountain huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...