Chocolates, Tarts and more...

Assalamualaikum dan Selamat Datang kepada semua ke BLOG ini. Produk yang dijual adalah 'handmade'coklat ,cheese tart dan lain-lain produk yang akan dikemaskini daripada semasa ke semasa. Selamat datang dan jika berminat bolehlah order. Sila baca syarat pembelian sebelum membuat pesanan/order.Produk kami sesuai untuk makan2, majlis keraian ,perkahwinan, hadiah kepada yang tersayang dan lain2.Selamat menjamu mata..~julz-choc,0125610612,julianamnoor@gmail.com~Penang,Malaysia







Wednesday, September 5, 2012

Dah lebih setahun

Order ada tapi tak sempat update tapi dah tak seaktif dulu sebab takde masa.Tapi still onkan order cheesetart dengan red velvet cake.Pelanggan tetap semua kawan2..apa2pun selamat hari raya semua :)

Friday, June 3, 2011

Order2 yang datang







Inilah dianya gambar2 order yang ada tiap2 minggu, walau xla banyak tapi alhamdulillah ada tiap2 minggu..terima kasih kepada semua kawan2 yang order.Puan Ita, kak salwa, kakzan, puan hani, encik irwan dan kafe anjung budi yang tetiap minggu order cistat but gambo xsempat nak snap.harap semua puas hati..:) mana terkurang tu harap dimaafkan..

Monday, May 23, 2011

Order

Terima kasih kepada puan mashitah yang order choc untuk maknya sempena hari ibu..
Puan ita yang order red velvet dah lebih 3x...

Dan kafe anjung budi yang menjadi pelanggan tetap cistat..

alhamdulillah dengan rezeki yang tuhan bagi..itu je yang termampu.:)

Friday, May 6, 2011

Promosi Hari Ibu dan Hari Guru May 2011

Kepada sesiapa yang nak order untuk sekian2 punya hari akan ada 5% off untuk each items..For May only ye..macih..:)

Will update more new products ...

Thank you for all the support..

Pending order RVC 1kg dr puan ita dengan chocolate custom made for Puan Mash..thanks

Latest order

Terima kasih kepada kafe anjung budi di alumni usm yang menjadi pelanggan setia untuk tart yang kali ke berapa tatau..tart size s

Terima kasih kepada Puan Ani daripada Cenpris yang order doorgift cokelat, tart size s dan hantaran cokelat buat anaknya..

Terima kasih kepada kak wa dan puan ita keran order red velvy 400 gram dan 500 gram..


Minta maaf semua gambar xsempat snap.alhamdulillah :)

Saturday, April 9, 2011

Order untuk red velvet dibuka sekarang

Assalamualaikum semua, bagi sesiapa yang berminat nak order rvc, tempahan dibuka sekarang. Sekian, Terima kasih.:)

Thursday, March 24, 2011

Promosi Tester Red Velvet Cupcakes



Assalam.. Disebabkan sambutan yang memberangsangkan, saya akan membuat promosi sekali lagi dibuka pertengahan april ( tarikh akan diberitahu kelak) bagi sesiapa yang berminat nak rasa kek yang tengah hot sekarang ni. Boleh start kumpul order dah sekarang. Anda akan dapat percuma 3 pieces red velvet cuppy size s jika dapat mencari lagi 8 orang kawan anda yang nak merasa kek ini.harga 3 pieces/rm5 cup size s.


Antara komen kastemer 1st tester:


~rosli~ ermm sedap kak ju..

~puan ita~ cik dil( anak dia) kata sedap auntie julie, boleh order lg..

~puan mash~order untuk hubby dia for 2nd time..:)


terima kasih semua pada support anda yang sporting.


bagi anda yang teringin nak rasa kek yang tengah laris di pasaran ni, jangan malu2 order ye.

thank you


~julz choc~

Tuesday, March 22, 2011

Order 21/3-22/3

1)new product :2 pieces of popcake in gold based box


2) Red Velvet cupcake yang telah diorder oleh kawan2 daripada usm termasuklah mashitah n the geng from ppkt ,nak dekat 20 org kawan dia yang order.terima kasih sebab bersusah payah.Ita, Kak Zura, Wani, Faz,Kak Wani, Ju pembangunan ,Rosli .

Diorang semua test rvc ni yang size s.


3) Terima kasih kepada kak ina alumni yang repeat order

tart size s 100 pieces mix for second time.

( gambar tak ambik)


Terima kasih semua.Mana terkurang tu akan diperbaiki di masa hadapan.sekian.


p/s:pada sesiapa yang berminat nak order, jangan malu2 ye.


~julz choc~

Monday, March 21, 2011

berita;raw choc naik harga lagi

salam just nak tanya/share, harga selbourne 1 kg milk choc memang naik harga ke kawan2?since when?kena review harga semula ni. ~julz choc~

Saturday, March 19, 2011

pop the cake and choc box-new product launch 19/3/2011



Popcake Julzchoc



XL choc box + 29 pieces choco inseide



Assalamualaikum Sila jamu mata dulu ye.

Produk ini sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah, hantaran dan doorgift. :).sekian.

Kalau berminat nak order, boleh start order lepas 1/4/2011.terima kasih.

Sunday, March 13, 2011

Cafe style cuppy

Assalamualaikum kepada semua..


Ini adalah produk terbaru julz-choc.


1.Red velvet

~kek berwarna merah velvet bersama topping creme cheese

2. Mango tango

~ kek berperisa mangga 3. Elvis presly ~ kek berperisa pisang dan chocolate 4.Pistachio Ice-cream ~ kek pistachio 5. Geman Chocolate ~ kek lembut berperisa chocolate bersama topping pecan& kelapa kering Order dibuka untuk minggu depan 21/3/2011 minimum order 16 pieces Jika berminat silalah kontek saya by this week selewat2nya hari jumaat.tq.:) ~julz-choc~

Order daripada sha-tema ungu


Assalam...inilah order daripada sha untuk wedding dia.Kaler ungu .Dan dia kata nak simple je.So, mcmnilah simple as ABC.:p enjoice


Wednesday, March 9, 2011

Latest order

Assalamualaikum.. Just nak update beberapa order yang xsempat disnap.. sha: Tahniah kepada sha di atas perkahwinannya, tq sbb order daripada aku tart dan custommade choc..tema dia kaler ungus..semoga berbahagia keakhir hayat.. kak fizah: tq repeat order untuk makan2 di alumni usm dan untuk cimb foundation punya breakfast kat tasik harapan itu..hehehe kak ju soc sains: tq order bubble pop, raya nant oda lg ye..hehe..dan custommade love box.esok saya bg.lupey mau bg harini.. kak wani: tq,anda kastemer 1st order cistat dulu kan..thanx order untuk kenduri besday anaknya pia..macih2 tq semua..:) kepada semua kastmer.

Tuesday, March 1, 2011

Update latest orders




Assalam kepada semua yang masih sudi menjenguk blog ini..

Setelah sekian lama tak update dengan product baru, julz-choc akan mula aktif semula setelah 6 bulan menyepi.

So ini ada beberapa update order yang masuk.Alhamdulillah..

Monday, January 24, 2011

Under Construction..........

sorry this blog is still on progress untuk baikpulih dan update...lama benar ..cam nak pupus dah blog ni dgn tuan dia sekali..nantikan..

Monday, August 16, 2010

ORDER

Salam. Selamat berpuasa..harini nak update order daripada minggu lepas,. 1) Kak syaz- repeat order cistat yang kali ke-2, plus order bubble pop untuk sensory katanya..heheh..lepas tu terus order untuk raya.hehe 2) Mash- repeat order untuk kali ke-2 cheese tart..macih 3)Mami VSK-Jiran rumah lamaku..yang order kali ke-4 kot..hehe..tq mami.. 4) Kak Janah-order bubble pop dan cornflakes fiesta...kastemer lama juga..:P..esk baru bg kot.hehe 5) Kak Fizah alumni- tq...1st order dan siap promote barang dia jual..leh makan untuk berbuka..nyummy2..:) itu sahaja..sekian..gambar xde.. dekat blog ni ada..kak syaz utk review komen dia..tq so much..:)

Wednesday, August 11, 2010

Order Lollypopchoc

Salam Ramadhan kepada semua sahabat dan pelanggan2 sekalian...

Last order b4 ramadhan dibuat oleh su..comeback customer..order lollychoc dengan tulisan nama anaknya IKRAM dan mix lollychoc lain..tapi saya dah tersalah buat la..huuh..sori ye shu..akak minta maaf.Harap kamu jgn serik wat order lagi..

Bagi yang berminat nak order produk raya kami, silalah jamu mata..ada 2 aja produk baru...Cheese tart untuk berbuka boleh juga..jika berminat..ok?daaa.:P

Wednesday, August 4, 2010

Order datang lagi



Salam.

Terima kasih kepada

1) Encik Ibrahim yang mengorder tart size S sebanyak 150 biji dan cokelat campur sebanyak 150 kotak untuk majlis pertunangan anaknya..alhamdulillah kerana kepercayaan yang telah diberikan walaupun dan beberapa lama xorder ye en ibrahim.yela tuan rumah bz sgt..hehe


2) Terima kasih kepada seorang lg staf komunikasi yang juga order 50biji juga untuk pertunangan adiknya.


3) tak lupa juga pada azira yang order untuk makan2 katanya di opis.Siap kata lawa sgt nak makan..hehe..ape2 jela kan..saya perasan awak dah follow blog saya.terima kasih..malu jugak sbb blog tengah tonggang langgang.malam ni baru ada masa..hehehe


Dan alhamdulillah , jualan juga memberangsangkan masa jumble sales...hehe


Tq

Friday, July 30, 2010

Raya product and new product in the house...

RM1.50/biji

RM 1.30/50biji ke atas

1) Oreo Cokelat

biskut oreo salut coklat dengan perisa pelbagai

- Oren

- Strawberry

- Blueberry

-Lemon

-Pandan



RM28/ 46-50biji


2) Cornflakes fiesta


Adunan cornflakes bersama milk choc dan white choc


RM28 / 44-46 pieces


3) Bubble pop


Rasa rangup bubble rice, raisin dan almond



Jika berminat, boleh order 2 minggu sebelum puasa,

hubungi saya di 0125610612, julz-choc,penang

Wednesday, July 21, 2010

Jumble sales.....di pusat racun negara 26-27 julai ini

Salam semua.

Masih sepi tanpa berita kan?
ada beberapa order yang lalu lupa nak update
kak hazlina operator-tq
kak yg kerja unit record_semua order tarts
n ada beberapa pending order tart?
thanx kak zan sbb order cokelat card untuk atie..akhirnya kak zan order jugak kan..hehehe

Nantikan kemunculan kurma chocolate versi julz-choc, emping jagung choc dan buble rice choc edisi kami..gambar akan diupload kemudian..tak lupa juga chocolate berisi badan atau hazelnut..weekend ini akan muncul insyaALLAH kalau tuan rumah tak bz..hehe..dan ada pembaharuan website..tq kepada semua yg masih support saya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...